ضمانت ارجاع

تعویض یا استرداد کالا تا 7 روز  


خرید مطمئن مشتریان دیجیزار، اصلی ترین اولویت این گروه است .در این راستا هر مشتری این حق را دارد که کالای خریداری شده خود را در شرایط مطلوب و با اطمینان خاطر دریافت نماید. دیجیزار برای اطمینان خاطر مشتری های خود شرایطی را متعهد می شود.


استرداد یا تعویض کالا :


*در صورتی که کالای دریافتی شما با آنچه که در سایت ثبت سفارش کرده اید مغایرت داشته باشد با توجه به نکات زیر قادر به برگشت دادن کالای خریداری خود خواهید بود:

*اگر در مشخصات کالای دریافت شده ظاهر  کالای دریافتی  با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد یا مشخصات فنی کالای دریافتی با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده مغایرت داشته باشد است، حداکثر طی 24 ساعت از تاریخ دریافت محصول با دفتر فروش تماس گرفته و ما را  از این مشکلات آگاه سازید .برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که از کالا استفاده ای نشده باشد.

 

"مشتریان گرامی توجه داشته باشند که در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا مدیریت فروش را از تصمیم خود آگاه سازید."

 

*در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

*از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالای برگشت داده شده توسط مشتری را دریافت و تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 


انصراف از خرید :
 

*در صورتی که خریدار ،  پیش از ارسال کالا از خرید منصرف شده باشند باید سریعا بخش فروش دیجیزار را از تصمیم خود آگاه سازند.در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
 

*در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به مدیریت فروش اطلاع دهد.

*اگر  پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.


*توجه داشته باشید که به هر دلیلی خواهان برگشت کالای خریداری خود هستید می بایست تمامی اقلام  دریافتی را به همراه فاکتور فروش به دیجیزار برگشت دهید.


*پس از دریافت کالای شما توسط بخش فروش و در صورت تایید عدم استفاده از کالا و کامل بودن محتویات جعبه و عدم آسیب فیزیکی وارده شده به کالای مورد نظر  و محتویات همراه جعبه ، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.


آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل:


*تمامی بسته بندی ها در گروه فروش دیجیزار با رعایت ایمنی کامل صورت گرفته و درصورت بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجیزار با تایید شرکت حمل کننده سفارش  خسارت را جبران خواهد کرد.

*در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد است، از تحویل گرفتن بسته خودداری نموده  تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مدیریت فروش برگشت داده شود.

*در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از حمل و نقل، سفارش خریداری شده  باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به دفتر فروش سایت اطلاع داده شود.

*کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی  و متعلقات آن می بایست به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به دفتر فروش برگشت داده شود.


هدف اصلی 
دیجیزار خرید ایمن و راحت با قیمت مناسب مشتریان بوده و رضایت مندی مشتریان اولویت اصلی  این گروه است.